Kecederaan pembedahan - Cari Rahsia Untuk Resolusi mudah

Kecederaan pembedahan - Cari Rahsia Untuk Resolusi mudah

Kecederaan pembedahan berlaku dengan semua pembedahan, ke tahap yang lebih besar atau lebih kecil. Semua pembedahan potong tisu lembut mewujudkan kecederaan tisu lembut. Jadi semua orang memerlukan bantuan selepas pembedahan.

Pada masa ini bantuan yang hanya ditawarkan adalah ubat tahan sakit. Ini boleh membantu membosankan kesakitan, tetapi tidak melakukannya hati anda lebih baik.

Terdapat, bagaimanapun, banyak alternatif yang lain, yang sebahagian besarnya dirahsiakan daripada anda. Alternatif yang bekerja jauh lebih berkesan daripada organ merosakkan morfin, analgaesics dan sebagainya. Alternatif yang bukan sahaja akan menghilangkan rasa sakit, tetapi juga akan mencegah jangkitan dan bengkak, mempercepatkan penyembuhan dan mencegah pembentukan tisu parut yang tidak baik. Selagi ia adalah pilihan yang baik untuk keadaan anda.

Kecederaan pembedahan juga boleh menyebabkan kerosakan saraf.

Salah satu alternatif terbaik untuk penyembuhan pesat sebarang kecederaan adalah homeopati. Homeopati adalah sistem semula jadi dan lengkap penjagaan kesihatan. Ia berfungsi dengan perlahan-lahan merangsang sistem imun anda ke dalam kerja seperti yang sepatutnya. Tidak ada penindasan gejala, tiada pelekat. Hanya resolusi sihat.

Salah satu ubat homeopati yang paling sesuai untuk setiap kecederaan tunggal selepas pembedahan adalah Arnica. Arnica adalah nombor satu ubat penyembuhan kecederaan. Ada orang lain, tetapi ini adalah sentiasa yang terbaik untuk memulakan dengan. Ia benar-benar boleh menyelesaikan keseluruhan proses.

Protokol terbaik untuk mengurangkan kesan-kesan pembedahan adalah untuk mengambil Arnica 30c beberapa kali sehari untuk beberapa hari sebelum pembedahan. Kemudian, pada bangun, kerana anda memerlukannya untuk kesakitan, ketidakselesaan atau mana-mana gejala-gejala lain. Meletakkan pillule dalam segelas air, kemudian menghirup air kerana anda memerlukannya, adalah cara terbaik untuk mengambilnya.

Arnica tidak mungkin untuk membantu dengan kerosakan saraf. Dan ia tidak boleh melengkapkan setiap kecederaan. Untuk bantuan lanjut, kaedah perubatan homeopati profesional yang boleh menjadi pilihan anda yang terbaik.

Kecederaan pembedahan tidak berbeza untuk haiwan. Betul-betul ubat-ubatan yang sama digunakan. Satu-satunya perbezaan adalah anda tidak tahu apa yang haiwan itu menderita dengan. Anda hanya boleh meneka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar