Menghilangkan Batu Buah Pinggang Sememangnya - Pas Batu Buah Pinggang Dari Rumah Dengan ini Rahsia

Menghilangkan Batu Buah Pinggang Sememangnya - Pas Batu Buah Pinggang Dari Rumah Dengan ini Rahsia

Menghilangkan batu karang secara semula jadi sahaja menjadi lebih mudah! Sepuluh tahun yang lalu, pesakit akan menghabiskan beratus-ratus dolar untuk melawat doktor dan mendapatkan terkenal 'banyak minum air' itu. Tetapi, dengan kepintaran tentang internet, beribu-ribu orang yang berlalu batu mereka dari rumah tanpa perlu melawat doktor mereka.

Jika anda mengalami kesakitan yang dikaitkan dengan penyakit ini, yakinlah bahawa anda tidak keseorangan! Terdapat beribu-ribu orang yang menghidap penyakit ini dan beribu-ribu orang akan lulus batu mereka secara semula jadi hari ini. Adakah anda akan menjadi salah seorang daripada mereka?

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 rahsia untuk lulus batu karang dalam masa kurang daripada 1 hari.

Menghilangkan batu buah pinggang

Terdapat banyak ubat-ubat sah yang bekerja untuk lulus batu anda. Kebanyakan orang di bawah andaian bahawa 'air minuman' adalah satu-satunya cara untuk lulus batu mereka.

Berikut adalah beberapa tips untuk rawatan di rumah anda!

1. Mendapatkan banyak serat adalah penting untuk curahan badan dan buah pinggang anda. Anda perlu makan banyak sayur-sayuran setiap hari kerana serat larut air. Anda juga perlu makan bijirin sahaja keseluruhan dengan serat makanan daripada 3 gram setiap hidangan.

2. Menambahkan magnesium juga membantu kerana kebanyakan pesakit yang kekurangan mineral ini. Anda perlu tambahan 300-350 mg setiap hari atau makan banyak makanan yang kaya dengan magnesium. Cuba makanan ini: kacang, kacang soya, bijirin, yogurt, beras, kacang, bayam, dan oatmeal.

3. Anda juga harus mengelakkan makanan bergula sehingga batu karang anda lulus. Diet bergula tinggi yang berkaitan dengan pembangunan batu buah pinggang. Sebab itu saya menyarankan makan lebih sayur-sayuran daripada buah-buahan. Buah-buahan cenderung untuk mempunyai lebih banyak gula.

4. Ubat-ubat herba juga amat popular dengan penyakit ini. Juniper adalah salah satu herba yang paling berkesan untuk penyembuhan dan mengembalikan buah pinggang. Sakit buah pinggang serta-merta boleh hilang selepas mengunyah buah ini. Juniper boleh didapati di kedai-kedai makanan yang baik semula jadi yang paling.

5. Akhir sekali, menjalankan dan melakukan senaman teras. Bersenam akan beralih batu-batu dalam buah pinggang anda. Peralihan adalah penting untuk lulus batu-batu. Latihan teras adalah latihan orang-orang yang menggabungkan abs dan belakang. Ini adalah latihan yang akan membantu dengan beralih batu-batu.

A 100% Penyembuhan Terjamin

Tidak ada komentar:

Posting Komentar